Bra uppdatering

..eller hur var det? Blir irriterad på mig själv när jag bara skjuter på alla utvärderingar hela tiden. Det var ju nästan en vecka sist jag uppdaterade! Men jag har haft för mycket att göra för att kunna ägna tid åt bloggen. Eller ja, träningsdagboken.

Men tänkte försöka ta tag i det här bättre nu. Efter onsdag ska jag även göra klart filmerna och lägga upp från lite hoppeskutt tillfällen.

I veckan har iallafall jag hunnit med att hoppträna en gång, dressyrträna pippi på banan hemma med gramantygeln (wow vilken häst jag har!!), rida ut och konditionsträna båda hästarna, ramlat av, skott pippi och duschat Belli. Dom har överlag gått jättebra båda två, mina fina hästar.

Till helgen ska jag göra iordning en till-salu-film på Belli, för jag har verkligen inte tid för två hästar. Har konstant stress och huvudvärk samt galna humörsvängar så det är dags för förändring.. Tråkigt nog! Känns fruktansvärt att behöva sälja henne, hoppas verkligen jag hittar en perfekt köpare åt min lilla snuttis.

Ikväll ska jag dressyra med Pippi på banan hemma och rida ut Belli längs vägarna. Har börjat galoppera nu också och hon tycker det är superskoj! Ska göra en veckoplanering för hur jag kommer lägga upp den här veckan också i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0